vrijdag, mei 26, 2006

waar het hoofd van vol is loopt het oor uit

een eigen huis en een plek onder de zon en altijd iemand in de buurt die van je houden kon
dat is voor later

nu groet karelken de dingen en is daarmede bezig tot vierens in den achternoen

dag Lucio met u grijpgierige pollekens, pakpakpak
dag Igor met uw vraagskens 60per uur, watwaaromhoezo
dag Salvador met u geadhdeerde tongval, blablblbla
dag Rute met die de kindekens in bad roept, vavavai
dag Lucia die mijn sapke maakt, mixmixmix
dag Tania zonder tandia mijn onderbroekskens wassend, rifrifraf
dag Bia met poezelig slaapgedrag, snurkgrgr
dag Joao, eet gij maar uw twintig sanwiezekes, smiksmaksmek
dag Geno, zijt ge gelukkig vandaag, vraagvraag,
dag Fiona, klein stinkend scharminkel, pieppiepkef
dag stika, groter stinkend scharminkel, wafwafwaf
dag 4 hondekes, waarom hebt gijlie zo een grote tanden?
dag Juninho, waarom hebt gij zo n grote tanden, trommeltrommel,
dag George, vertel nog een grapje dat ik begrijp, lachlachlach
dag zes beeldbuizekens spelend om ter luidst, i love you to
dag zeven telefones, muziekskes in rond, plieplieduup
dag acht ventilatorekens, winden tot koudens toe, rvurumrumvem
dag zonneke, die maakt kristiens rozeken groeien, priempriemprimm
dag dag dag rustig begijnhoveken, traan

hallo dag banco do brasil, ik zou me gaarne inschrijven in het kadaster van fysische personen, wat moet ik doen?
- ge moet naar de receita fderal gaan, maar die is a gesloten ga morgen

morgen op de bus
mevrouw, zegt gij me waar ik best afstap voor de receita federal?
-jazeker
mevrouw, zijt ge mij vergeten (na een 45 minuten ben ik bijna weer aan mijn opstapplaats)?
-inderdaad, ik ben u vergeten, stapt vlug af en neemt aan de andere kant weer dezelfde bus

dag receita federal met duizend mensen wachtende, waar neem ik mijn volgnummer?
-wacht gij maar in die rij daar
hallo ik wil mij cadastreren
-zijt gij van he buitenland?
jaja
-dan moet gij naar de banco do brasil gaan iets betalen
dag banco do brasil, hier ben ik weer, waar neem ik mijn volgnummer mevrouw?
-daar aan het gele plakkaat
dag gele plakkaat, waarom geeft gij geen nummers?
-ge moet buiten een nummer vragen
dag buiten, ik wil cadastreren
-ok, formulierken invullen en dan naar binnen gaan betalen in die rij daar (ondertussen excuseert de mevrouw zich voor haar foute aanwijzingen
dag meneer van de betaling kan ik nu terug naar de receita federal?
-neen ge moet wachten tot morgen
ok dan maar, we zien morgen wel weer, en ik ben nog niets eens begonnen werk te zoeken

maar ik heb wel al een teint!!!

vele kuskens en peinst eens aan het projectsen

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dag kareltje!
kun je mij op de één of andere manier nog eens je e-mailadres doorgeven?
wouter.sel@telenet.be

mercikes!

donderdag, 13 juli, 2006  

Een reactie posten

<< Home