vrijdag, oktober 21, 2005

vafela

heb nu toch een beetje tijd van die machien heeft problemen met mijn fotoots.
waar was ik gebleven, in het appartement op de copacabana.

ik kijk in de spiegel en ik zie een medioslank figuur, ik kijk naar de copacabana en die figuur uit de spiegel lijkt plots enen tandenstoker na een argentijns koestuk. iedereen gaat hier naar de sportschool en den helft is even naturel als een amerikaanse babybeef, swat mijn haren zijn al een beetje verblond en dat maakt al veel goed hier.

vraag 1: geef de juiste benaming voor sloppenwijk in rio
a. favela
b. favela
c. geen van beide

bezoek aan de favela
samen met vier zweden en twee hollanders
hier een bar waar ge iets kunt drinken
kijk jouw geld gaat naar dit schooltje en koop wat schalen gemaakt van papier
daar beneden verkopen ze drugs en hier kunt ge iets eten
en teslotte hier een zeer interessante artiest die beelden van favela schildert.

ai ik moet weg, dagdag en later, vrienden familie moeder en vader

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ha de Karel,

Vele groeten natuurlijk vanuit het heel verre Berlijn ... Ik wou je nog eens bedanken voor de mooie fotokes van het graf van Senna. Hou je goed en nog veel Sambaplezier ... de groeten aan de kleinen Jees dat daar in Rio op nen berg staat ...

woensdag, 26 oktober, 2005  

Een reactie posten

<< Home