vrijdag, oktober 21, 2005

godgiedomme

Godgiedomme, had eergisteren verhaaltje klaar en gepubliceerd en zie nu, tstaat er niet op, ik schrijf later een grote, maar nu niet, net aangekomen in salvador en moet beetje rondwandelen.

Vele groeten van saartje tpaardje van op de suikerbroodberg


en vele kussen van mij met op die achtergrond een stuksken rio

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ook godgiedomme

dat ik u probere te bellen en dat er dan altijd een madammeke int protugees iets zegt waar ik vaneigenst geen bilnaad van begrijp. en dan gaat er een soort biep maar het is niet de modale antwoordapparaatbiep maar meer een klein dongetje. en toch begin ik tegen beter weten in altijd aan ne parlé, maar wordt helaas steeds weer na ene zin door datzelfde vrouwelijke portugees gesporken woord onderbroken....
is uwe gsm al kapot of wa? of rond welk uur -belgische tijd- zijt ge zo het best bereikbaar?

jezus, die niet al meer ziet,
want mijne pa zijne glazen bol doet het precies niet,
en daarom zou ik je graag eens bellen,
zodat je me kan vertellen
hoe het met je gaat! dadaat!

zondag, 23 oktober, 2005  

Een reactie posten

<< Home